صعود دو تنیسور ایران به مرحله دوم
نوشته شده توسط : احسانی
مسابقات تنیس فیوچرز - ترکیه
صعود دو تنیسور ایران به مرحله دوم

خبرگزاری فارس: در نخستین روز برگزاری هفته دوم رقابت‌های تنیس فیوچرز ترکیه و در جدول انفرادی (انتخابی) دو پیروزی و دو شکست حاصل تلاش تنیسورهای ملی‌پوش کشورمان بود.

خبرگزاری فارس: صعود دو تنیسور ایران به مرحله دوم

 

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در نخستین روز برگزاری این دیدارها شاهین خالدان ۲ بر صفرپدراگ مارجانوویچ از صربستان را سد راه خود برداشت، محسن حسین زاده با نتیجه ۲ بر یک آندریف ژیلنسکی از امریکا را شکست داد و مرتضی معظم نیز با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب موریس دتینگر از آلمان شد.

در ادامه نیز دیدار کیارش سوری و جوسلین دویلیرس از فرانسه ۳ ساعت و ده دقیقه به طول انجامید که در نتیجه سوری در ست سوم  این دیدار را با نتیجه ۲ بر یک واگذار حریف خود کرد.

امروز و در دومین روز برگزاری این دیدارها محسن حسین زاده به مصاف حریفی از اتریش خواهد رفت  و شاهین خالدان با الکساندر خالانسکی از روسیه به رقابت خواهد پرداخت.

این مسابقات به مدت یک هفته و بر روی زمین هارد کورت برگزار خواهد شد و ۶۴ بازیکن از کشورهای  چک، سوئد، بلغارستان، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، روسیه، مقدونیه، تونس، برزیل، رومانی، ترکیه، صربستان، امریکا، چین، اتریش، اکراین، بلژیک، هلند و ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت.

تیم ملی تنیس بزرگسالان کشورمان متشکل از ۴ بازیکن، سرپرست و سرمربی از ۲۵ اسفندماه به مدت دو هفته جهت شرکت در رقابت‌های فیوچرز و برگزاری اردوی تدارکاتی به ترکیه اعزام شدند که سرمربیگری تیم ایران بر عهده مصطفی صالح و سرپرست تیم فرشاد صفتی است.





:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: